Ülkemizde de görülen COVID-19, Koronavirüs salgını ile ilgili ilk günden beri yaşanan gelişmeleri yakından takip ediyoruz.

İçinde bulunduğumuz bu durumda değerli çalışma arkadaşlarımızın, ailelerinin ve herkesin sağlığı için kendi üzerimize düşen gerekli tüm önlemleri alabilmek adına 20.03.2020 tarihi itibari ile bir süre uzaktan çalışma kararı aldık. Hizmetlerimizin verimli bir şekilde kesintisiz sağlanabilmesi adına, bugüne kadar yapılan tüm organizasyon ve altyapı çalışmalarımız sayesinde, uzaktan çalışan ekibimiz hizmetlerimizin devamlılığı için gerekli bütün araçlara sahiptirler ve müşterilerimize kesintisiz hizmet sağlamaya devam edeceğiz.

Sağlık tedbirlerinin önem arz ettiği bu dönemde #evdekal ‘manız dileklerimizle.

Ester Teknoloji San. ve Tic. A.Ş.

 

MÜŞTERİ HİZMETLERİ DESTEĞİ

Ürün ve hizmetlerimizin müşteri hizmetleri desteği aksi istenmediği takdirde ESTER tarafından verilmektedir. İşletim ve müşteri hizmetlerinin aynı çatı altında veriliyor olması sayesinde bilgi edinmek isteyen kullanıcılara güncel ve doğru bilgilendirme yapılır, alınan şikâyetler ilk elden incelenerek hızlı bir şekilde çözüme kavuşturulur.

 

Ester Müşteri hizmetlerine telefon ile yapılan çağrılar 40 hatlı sayısal santrallerde konumlanmış sesli yanıt sistemince karşılanır. Desteği verilecek ürüne ilişkin bilgilendirmeler, sesli yanıt sisteminde güncel olarak bulundurulur. Arayanın tercihine bağlı olarak canlı operatör görüşmesi imkanı da sağlanır.

 

Destek verilen telefon numaraları; projesine bağlı olarak GSM operatörleri hatları (imkanı olan GSM operatörleri için pbx) ya da 850 ile başlayan sayısal şebekeler arasından seçilir.